|
|
(Hi ha 6 revisions intermèdies del mateix usuari que no es mostren) |
Línia 1: |
Línia 1: |
| + | [[Imatge: 2onmoll.JPG|350px|thumb|dreta| Segon moll abans de construir-se les cases de la carretera del Far/AMR]] |
| + | |
| [[Categoria: Arquitectura]] | | [[Categoria: Arquitectura]] |
| [[Categoria: Civil]] | | [[Categoria: Civil]] |
Línia 5: |
Línia 7: |
| [[Categoria: Segle XX]] | | [[Categoria: Segle XX]] |
| | | |
− | '''Les cases de la carretera del Far''' són un conjunt de xalets construïts a finals de la dècada dels 40, principi dels anys 50, en el tram de carretera entre el [[port de Roses]]i el segon moll. En general són cases de planta baixa, alguna té un soterrani, que presenten característiques formals molts semblants. Formen un conjunt homogeni. | + | '''Les cases de la carretera del Far''' són un conjunt de xalets construïts a finals de la dècada dels 40, principi dels anys 50, en el tram de carretera entre el [[port de Roses]] i el segon moll. En general són cases de planta baixa, alguna té un soterrani, que presenten característiques formals molts semblants. Formen un conjunt homogeni. |
| | | |
| ==Localització== | | ==Localització== |
Línia 13: |
Línia 15: |
| ===Coordenades=== | | ===Coordenades=== |
| | | |
− | UTM: X:515129 Y:4678172 | + | UTM: X: 515129 Y: 4678172 |
| | | |
| ===Mapa=== | | ===Mapa=== |
| + | <googlemap version="0.9" lat="42.255745" lon="3.182859" width="350" height="350"> |
| + | 42.25341, 3.182055 |
| + | Cases del Far |
| + | </googlemap> |
| | | |
| | | |
Línia 25: |
Línia 31: |
| *Les cobertes seran sempre de teula ceràmica àrab amb la mateixa tonalitat que la substituïda. | | *Les cobertes seran sempre de teula ceràmica àrab amb la mateixa tonalitat que la substituïda. |
| *Pel que fa referència als colors de tancaments de portes i finestres, persianes, porticons i baranes s’hauran de respectar els colors originals i en qualsevol cas els tradicionals de la zona. | | *Pel que fa referència als colors de tancaments de portes i finestres, persianes, porticons i baranes s’hauran de respectar els colors originals i en qualsevol cas els tradicionals de la zona. |
− | *S’admeten ampliacions amb les limitacions que s’estableixen en els paràmetres urbanístics de la clau que li correspon al POUM.
| + | *S’admeten ampliacions amb les limitacions que s’estableixen en els paràmetres urbanístics de la clau que li correspon al POUM. |
| * Els nous volums hauran de respectar el caràcter original de l’edificació. | | * Els nous volums hauran de respectar el caràcter original de l’edificació. |
Revisió de 14:43, 1 març 2015
Segon moll abans de construir-se les cases de la carretera del Far/AMR
Les cases de la carretera del Far són un conjunt de xalets construïts a finals de la dècada dels 40, principi dels anys 50, en el tram de carretera entre el port de Roses i el segon moll. En general són cases de planta baixa, alguna té un soterrani, que presenten característiques formals molts semblants. Formen un conjunt homogeni.
Ctra. Del Far, 43- 47 – 63 – 67.
UTM: X: 515129 Y: 4678172
Nivell de Protecció[modifica]
B. Protecció bàsica[modifica]
Objectes de protecció
- S’hauran de respectar els elements bàsics que defineixen les seves condicions volumètriques, estructurals, tipològiques i ambientals.
- L’únic color admès en els paraments de façana és el blanc.
- Les cobertes seran sempre de teula ceràmica àrab amb la mateixa tonalitat que la substituïda.
- Pel que fa referència als colors de tancaments de portes i finestres, persianes, porticons i baranes s’hauran de respectar els colors originals i en qualsevol cas els tradicionals de la zona.
- S’admeten ampliacions amb les limitacions que s’estableixen en els paràmetres urbanístics de la clau que li correspon al POUM.
- Els nous volums hauran de respectar el caràcter original de l’edificació.